Regulamin
Regulamin salonu groomerskiego OH MY DOG! :
1. W celu wykonania usługi należy zarezerwować termin pod nr telefonu podanym na stronie.
2. Bezpłatne odwołanie wizyty odbywa się na 24 godziny przed planowanym terminem. Po przekroczeniu tego czasu, będzie pobierana opata w wysokości 100% ceny zamówionej usługi. Na kolejną wizytę można się umówić po uregulowaniu tej należności.
3. Każde zwierzę powinno posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi zaświadczeniami o szczepieniach.
4. Zwierzętom w trakcie zabiegów nie są podawane jakichkolwiek środki uspokajające czy usypiające.
5. W salonie używane są profesjonalne kosmetyki dla zwierząt posiadające atesty.
6. Stanowisko pracy i narzędzia są każdorazowo poddawane dezynfekcji.
7. Zakres usług każdorazowo obejmuje kąpiel psa.
8. Dla skrócenia czasu wykonywanej usługi oraz ułatwienia pracy z psem, strzyżenie odbywa się bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i współpracuje z groomerem.
9. Groomer ma prawo podjąć decyzję, bez dodatkowej konsultacji z właścicielem, o doborze sposobu pielęgnacji szaty, włącznie z maksymalnym jej skróceniem, w sytuacji gdy sierść jest tak bardzo sfilcowana, że nie nadaje się do wyczesania. W takim przypadku groomer kieruje się zawsze dobrem zwierzęcia.
10. Psy skrajnie zaniedbane (przychodzące raz na rok, nieczesane, z kołtunami i dredami oraz sfilcowaną sierścią) zostaną obsłużone za dodatkową opłatą wg cennika.
11. Właścicieli psów agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem. Jeśli mimo założonego kagańca nie można z psem pracować, groomer ma prawo zrezygnować z wykonywania dalszych czynności i pobiera opłatę adekwatną do wykonanej pracy i poświęconego czasu.
12. Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia, szczególnie jeśli właściciel zataił istotne informacje o chorobach, np.: zaziębienia, padaczki, niezrównoważenie psychiczne, choroby serca i układu krwionośnego, choroby skóry o podłożu alergicznym, zmiany na skórze oraz guzki.
13. Psy starsze, chore, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność oraz w jego obecności.
14. Nie przyjmujemy psów zapchlonych. Jeśli podczas wizyty okaże się, że pies ma pchły, naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 50 zł.
15. Bezpośrednio przed wizytą w salonie prosimy nie karmić psa oraz zapewnić mu dłuższy spacer w celu załatwienia wszystkich potrzeb fizjologicznych.
16. Zwierzę zostaje wydane osobie, która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.
17. Reklamacje dotyczące fryzury psa można zgłaszać do 24 godzin po wizycie. Późniejsze zgłoszenia traktowane będą jak oddzielna wizyta.
18. Zdjęcia psa wykonane podczas wizyty są własnością salonu i mogą być wykorzystane w celach marketingowych.